Video bloggar! :)

Dag 01 - Favorit produkter

Dag 02 - Dold talang

Dag 03 - Makeup story

Dag 04 - Mina drömmar/önskningar

Dag 05 - Tre webbsidor som jag är inne ofta på

Dag 06 - Tio sanningar om mig

Dag 07 - Mina kompisar

Dag 08 - Två saker jag längtar efter

Dag 09 - Tre bilder från ett minne 2010

Dag 10 - Tre saker jag inte skulle klara mig utan

Dag 11 - En bild som är tagen från mitt fönster

Dag 12 - Tio saker jag gillar att göra

Dag 13 - Bilder på dig när du var mindre

Dag 14 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 15 - En bild jag har tagit som betyder någonting

tagen från lina (minradio.blogg.se)
Det betyder jag kommer videoblogga varje dag! :) /dessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0