Heey!

Klicka på bilden så kommer ni till fokis tävling
Foki har nu en tävling där man kan vinna en mobiltelefon laddad med 1000 kr!
Motevering:
Jo, det är så här att jag har alltid ogillat touch mobiler. Har alltid tyckt att det var så himla jobbig. Men nu för tiden verkar alla ha en touch mobil så funderar nog på att köpa en men har inte råd helt enkelt. Och laddad med 1000 kr? Fyfan skulle nog dö ! Hahah har nog inte haft pengar på min mobil sen typ.. november. I know helt sjukt men jag hatar min mobil som jag har nu för den är verkligen seg. Jag haft 5 mobiler men alla var vridbara eller den där andra. Alltså ingen touch. Jag har också väldigt mini händer så det kommer nog passa mig! :)
____________________________________________________________________________________________
Och inlägget under.  Personen är förlåten. Men jag kanske har lite överdrivt lite men.. jaa
/dessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0