First April..

Förlåt mobil bild men..
Just nu ligger jag på sjukhuset. Jag har blivit påkörd idag efter skolan. Jag har jätte svår att komma ihåg saker nu. Jag kände knappt igen min mamma när jag vaknade. Jag var påväg hem idag efter skolan. En bil körde jätte mycket fort. Jag kunde inte se något. Allt blev svart.  Ena hjulen körde på mitt ben. Jag slog min huvud jättehård och det blödde jätte mycket. Jag hörde ambulans bilen. Sen..sen vaknade jag upp på sjukhuset och såg min gråtande mamma. Jag tänkte efter vad som hade hänt.. Det gör jätte ont.
April skämt. Haha. tråkig jag är..

Kommentarer
tyra

har ny blogg nu så du får gärna följa mig där ist ! (: Jag följer ju dig fortfarande så. Kram

2011-04-01 18:16:46
URL: http://ttyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0