Falsie

Duu, asså jag var och stötte dig när du var ledsen. jag försvarade alltid dig när ngn pratade skit om dig . Jag brydde mig om dig. men du verkar inte göra det samma.  jag vill bara sticka härifrån. ingen bryr sig ändå. Jag vill inte ha kompisar som pratar skit om mig, ger mig stela kramar, ignorerar mig. Jag vill inte det. Vet du hur  svårt för mig att  låtsas som om ingenting händer . jag ler men jag är fucking förstörd därinne.
Bruden, du är så jävla underbar. men om du fortsätter såhär vet jag inte vad jag gör.  jag vet inte hur jag kan klara mig utan dig. men det verkar som om du kan klara dig utan mig.
Och det där jag häromdan sa var.. var sant.
Hoppas du vet vem du är för jag är så himla less på din beteénde.

Kommentarer
Clara

Vem är det? Kan du inte säga det så förstår väl den personen? :/ <3

2011-04-07 09:54:10
missan<3

Jag kan säga att det är jag!

Asså jag är så himla ledsen o du förstår nt hur mkt ja vill ändra på de,ja gjorde de lite idag tbx!

asså jag mår dåligt när ja tänker på de,älskar dig gumman!<3

2011-04-07 16:18:11
URL: http://missanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0